Na co mohu použít úvěr či půjčku od PROFI CREDIT Czech, a.s. ?

Naše půjčky a úvěry (zaměstnanecké i podnikatelské) můžete použít na cokoliv. Nejsou účelově vázány, záleží tedy jen na Vás, co si za peníze z naší půjčky pořídíte.

Kolik peněz mi půjčíte?

Záleží samozřejmě na výši Vašeho příjmu. V rámci zaměstnaneckého úvěru můžete obdržet částku ve výši od 10 000,- Kč do 166 000,- Kč. U podnikatelské půjčky není horní hranice omezena, záleží jen na hodnotě zajištění, kterou máte k dispozici. Minimální výše podnikatelské půjčky je 25000,-

Jaká je výše přeplatku?

Výše přeplatku závisí na výši úvěru a zvolené délce splácení. Konkrétní příklady Vám sdělí náš úvěrový poradce

Jak mám doložit výši příjmu?

Výši příjmu doložíte potvrzením zaměstnavatele o výši příjmu (v případě zaměstnaneckého úvěru) nebo daňovým přiznáním za předchozí zdaňovací období (v případě podnikatelské půjčky). 

Jakou formou mi budou peníze vyplaceny, jak budu splácet?

PROFI CREDIT Czech, a.s. provádí veškerou výplatu půjček a úvěrů bezhotovostním způsobem, převodem peněz na Váš účet. Půjčku můžete splácet bankovním převodem nebo jednoduše inkasem z účtu.

Jak dlouho trvá schválení úvěru?

V případě, že doložené doklady budou kompletní, je možno úvěr schválit a odeslat požadovanou částku na Váš účet do 24 hodin.               

Co je to automatický revolving?

Jedná se o automatické navýšení, které poskytujeme našim klientům po splacení smluvně stanovené části úvěru. Můžete tak obdržet další peníze bez nutnosti sepisovat žádost či znovu dokládat výši příjmů.

Co mám dělat, když jsem v prodlení a nemohu uhradit splátku?

Pokud jste se dostal do situace, kdy nebudete moci uhradit splátku, kontaktujte neprodleně přiděleného úvěrového poradce, který s Vámi prodiskutuje vzniklou situaci a navrhne nejlepší postup, jak vzniklou situaci řešit.

Splátku jsem již uhradil, přesto jsem obdržel upomínku, co mám dělat?

Kontaktujte prosím naše oddělení služeb klientům a zašlete nám potvrzení úhrady splátky (nejlépe faxem nebo poštou). Postačí nám kopie uhrazené složenky nebo kopie výpisu z účtu. Pokud ani poté nebude platba dohledána, je nutné podat reklamaci na místě, kde jste splátku zaplatil.

Jak mám postupovat, když jsem změnil bydliště, korespondenční adresu?

Oznamte nám změnu adresy co nejdříve. Zašlete nám doklady potvrzující změnu adresy: kopii dokladu o svém novém bydlišti, doklad o zaplacení nájmu nebo doklad o zaplacení SIPO nebo fakturu za plyn nebo vyúčtování telekomunikačních poplatků nebo výpis z katastru nemovitostí.

Jaké doklady musím předložit, abych mohl získat od PROFI CREDIT Czech, a.s. úvěr či půjčku?

 Pro poskytnutí zaměstnaneckého úvěru od PROFI CREDIT Czech, a.s. je třeba doložit následující doklady:
- Kopie občanského průkazu
- Originál potvrzení o výši příjmu (důchodový výměr)
- Kopie kontaktního dokladu (SIPO, výpis z účtu, účet za elektřinu apod.)


Kontakt

Půjčky - Aktivně

Josefská 25, II.poschodí
Brno
60200


(+420) 777 044 033 , (+420) 603 171 977